7 тонкостей самостоятельной организации свадьбы

09 mod 110 mariel 023 selecЯкщо ви хочете зіграти веселу весілля і трохи заощадити, не вдаючись до послуг професійних розпорядників, читайте наші поради, і у вас все вийде.
Не всім молодятам по кишені запросити для організації торжества одруження професіонала, але й у багатьох є свої таланти та творчі задумки. Складемо покроковий план дій і будемо втілювати мрії в реальність.1. РІВЕНЬ СКЛАДНОСТІ визначити заздалегідь
7 тонкощів САМОСТІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СВАДЬБИСтандартний сценарій – викуп нареченої, розпис, прогулянка, банкет, – не вимагає особливих організаторських зусиль. Тому і складнощів виникнути не повинно. Всі планування подій буде впиратися під час розпису. Якщо ви хочете влаштувати стандартну весілля, вам просто потрібно розписати заходи по годинах.
Тематичне весілля зажадає набагато більшої підготовки. Тут потрібно продумати все до дрібниць, особливо, якщо тема, яку ви хочете втілити, «не як у всіх». У цьому випадку важливі деталі, і чим їх більше, тим більше клопоту з підготовки. Важливо відібрати основне і не розпорошуватися на другорядному. Загальний настрій можуть створити декор оформлення залу, тематичні запрошення, інсталяції.

2. розписувати ПЛАН ВЕСІЛЬНОГО ДНЯ З прив’язкою до часу
Спочатку визначаємо головні етапи весільної підготовки. Потім розділяємо ці етапи на окремі епізоди. Розписуємо всі за часом і отримуємо покрокове керівництво. Чим більше часу у вас в запасі, тим легше пройде процес підготовки. Оптимальним вважається термін на півроку.

3. ВИВЧАЄМО ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
Одна голова добре, а форум краще. З того самого моменту, як ви вирішили взяти підготовку з весіллі в свої руки, у ваших закладках повинні з’явитися посилання на тематичні весільні портали.
Вивчаємо найретельнішим чином відгуки про послуги флористів, фотографів, перукарів та візажистів, ведучих, відеооператорів, про обслуговування в ресторанах і кафе, де ви плануєте проводити банкет.
Наприклад, відмінний ресторан для весілля з фотографіями інтер’єрів і страв ви можете легко знайти в Інтернеті.
Задавайте питання «старожилам» форумів, виходьте на групи ВКонтакте. Переглядайте відеоматеріали в розділах сайтів весільна відеозйомка.

4. ШУКАЄМО ПОМІЧНИКІВ
Якщо ви взялися за самостійну організацію весілля, то це зовсім не означає, що повинні відкидати всіляку допомогу друзів і родичів. Посильне сприяння нададуть мами, сестри, подруги і друзі. Якщо вас бентежать занадто настирливі поради, єдине, що потрібно зробити, розставити пріоритети і визначити межі дозволеного. Це ваше весілля, і вам вирішувати, як вона повинна пройти.

5. обмірковую ЛОГІСТИКУ
Як багато часу при підготовці до весілля займають поїздки. Маса покупок, маса візитів, зустрічей і переговорів. Спробуйте оптимізувати цей процес, що не звалювати все на один тиждень. Дещо можна замовити через інтернет, з підрядниками зустрітися в одному місці, але в різний час, дещо доручити близьким. Візьміть у всіх задіяних осіб телефони, щоб напередодні весілля ще раз здзвонитися і уточнити важливі моменти.

6. У ФОКУСІ ТІЛЬКИ ВЕСІЛЛЯ
Підготовка до такої важливої ​​події в житті як весілля, не повинна виконуватися між справою, набігу. Відкладіть ремонт і тривалу поїздку, вирішення питань кар’єри чи пошуку нової роботи. Зосередьтеся тільки на одному питанні – на власному весіллі. Інакше до моменту одруження будете почувати себе, як загнана коняка, і виглядати, як вичавлений лимон. Залиште пару днів перед весіллям, щоб перевести дух і відпочити.

7. СТРАТЕГІЯ ПОНАД УСЕ
На дні весілля тільки казки закінчуються, а ваше життя, навпаки, тільки починається. А це означає, що, плануючи день одруження, ваші «пунктики» в розкладі повинні зробити крок за межі цієї дати. Складіть список післявесільних справ, який може включати в себе проводи гостей, весільну подорож, облаштування житла, отримання фото та відеоматеріалів. Дуже нелегка місія бути організатором весілля і її головною дійовою особою. Але ви впораєтеся, бо не будете відкладати на потім те, що можна зробити сьогодні.