Весільна церемонія та весілля в Edem Resort Medical & Spa

Виїзна церемонія напевно є найкрасивішою і трепетної частиною будь-якого весілля. Цій темі я присвятила довгу статтю, так як ця частина весілля повинна бути організована з особливою ретельністю.

По-перше, хотілося б сказати про те, що таке виїзна церемонія. Виїзна церемонія шлюбу – це постановочне дію. У більшості випадків виїзні церемонії протікають за участю актора-реєстратора або ведучого.

Заздалегідь вас офіційно реєструють в рагсі, а під час виїзної церемонії відбувається гарне постановочне дію.

В окремих випадках є можливість запросити співробітників із Загсу, в нашому випадку, таким чином, працюють тільки приміські рагси,  рагси не мають права реєструвати вас поза своїх стін.

Відповідаючи на питання більшості наших клієнтів, що краще виїзна церемонія або реєстрація у рагсі все-таки відповім однозначно – виїзна церемонія.

На користь реєстрації в загсі я особисто знайшла тільки один плюс – вас реєструють в день вашого весілля. А на користь виїзної церемонії плюсів набагато більше: це в першу чергу дуже красиво і романтично, ви робите церемонію в зручний для вас час і природно в зручному для вас місці.

Реєстрація триватиме не 15 хвилин, а в середньому 40 хвилин. У вас є можливість відпрацювати заздалегідь сценарій реєстрації, і найголовніше – можна скласти індивідуальний сценарій, не кажучи вже про такі приємні речі, як пісочна церемонія і запис ваших голосів – клятва у вічній любові один одному.

Якщо ви вирішили організувати виїзну церемонію шлюбу в першу чергу потрібно визначитися з місцем? ми рекомендуємо провести весілля в Едем Резорті, дивовижна старовинна атмосфера палацового комплексу плюс романтичні краєвиди озера з кришталево чистою водою нікого не залишать байдужими.

Якщо весілля планується влітку – це може бути відкритий майданчик, краще, якщо на території банкетного залу. Адже навіть влітку неможливо підстрахуватися від поганих погодних умов, і буде краще, якщо в разі дощу ви зможете оперативно перенести виїзну церемонію всередину приміщення. Якщо виїзна церемонія запланована в одному місці, а банкет в іншому будьте готові до неприємностей пов’язаних як з погодними умовами також проблемами в плані організації.

Навіть для весільного агентства дуже важко одночасно контролювати обидва процесу в двох місцях міста. Якщо ви запланували все ж провести виїзну церемонію на території банкетного залу, не забудьте уточнити про вартість оренди майданчика на виїзну реєстрацію.

Деякі ресторани нічого не беруть за це, а деяким потрібно платити. При цьому є ресторани, яким не потрібно платити за оренду майданчика, якщо ви купуєте у них пакетом декор виїзної реєстрації: арку, стіл, доріжку.

А якщо не купуєте, то оренда майданчика іноді коштує дорожче, ніж вся виїзна церемонія. Ці моменти бажано уточнювати заздалегідь. Далі розглянемо складові виїзної церемонії. Багато телефонують чи приходять і питають – скільки у вас коштує виїзна церемонія?

Відповідь на це питання однозначно дати не можна, так як виїзну церемонію ми не продаємо пакетом. Для нас виїзна реєстрація це такий же унікальний проект, як і вся ваша весілля.

Декор і флористика виїзної церемонії займає особливу і більшу частину бюджету. Ми не продаємо готові варіанти арок з штучними квітами, які не тільки не модні, але вже виглядають як мінімум не естетично. Набагато приємніше якщо ваша виїзна церемонія буде проходити на тлі живих квітів.

Замість стандартної арки може бути використана наприклад арка з живими квітами і гілочками, дизайн якої повністю відповідає стилю всієї вашої весілля.

Дуже ефектно виглядає, коли замість стандартної доріжки використовується доріжка з використанням поліграфії наприклад з нанесенням ваших ініціалів.

Якщо дозволяє бюджет весь простір виїзної церемонії цілком можливо перетворити в справжню казку, повірте, такі декорації виглядають ну дуже круто.

І якщо, подивившись на арку з штучних квітів ваша думка буде “Як мило”, то подивившись на розкішний декор який ми з великим задоволенням створимо для вас, ви будете просто в захваті, і доведеться ледь стримувати свої емоції від невимовного захвату.

Адже ваш весільний день буде як мінімум особливим, унікальним, не таким як у всіх. Наступна складова бюджет виїзної реєстрації – робота ведучого , також ви можете запросити чи не запросити ансамбль, що виконує красиву музику, ціна від цього, відповідно, теж буде танцювати.

Потім стільці для ваших батьків і гостей можуть знадобитися або не знадобитися в залежності від того, де ви проводите виїзну реєстрацію і від ресторану якщо реєстрація проводиться на його території.

Іноді адміністрація ресторану не дозволяє виносити із залу стільці, тоді вам доведеться, брати їх в оренду або привозити свої стільці.

Стільці можуть бути в чохлах або без. Красиво, коли стільці в чохлах. Знову таки, якщо ресторан дозволяє використовувати свої стільці в чохлах, це вже мінус в бюджеті, якщо ж ні треба буде доплачувати і за чохли.

Сценарій проведення виїзної церемонії ми зі своїми клієнтами обговорюємо заздалегідь. Хочете, щоб спочатку виходили друзі нареченого і подружки нареченої, а потім слідом наречений і наречена з татом, буде саме так.

Якщо друзів і подружок ні, спочатку вийде наречений, а потім наречена з татом, іноді у нас наречений і наречена відразу виходять разом.

З моменту появи перших гостей до початку церемонії триває близько 30 хвилин, гостей зустрічають наші координатори, направляють до фуршетного столу, вони точіння цього часу спілкуються, розважаються.

Наречена з нареченим також перебувають на місце проведення заздалегідь і в цей час не показуються гостям, приводять себе в порядок.

Перед початком церемонії наш координатор збирає всіх учасників в одному місці: друзів, подружок, батька нареченої, діточок, які будуть обсипати вас пелюстками троянд і всі чекають команди ведучого, кільця і свідоцтво буквально в цей час віддаються ведучому, це теж робить координатор. Ведучий оголошує про початок церемонії, запрошує всіх гостей зайняти свої місця, вказує, де повинні сісти батьки, бабусі і дідусі.

Церемонія проводитися згідно з обговореним і прорепетированному заздалегідь сценарієм. Після того як вас оголошують чоловіком і дружиною ви розпиваєте шампанське яке вже напоготові притримує офіціант.

Після проведення церемонії, ведучий запрошує гостей привітати молодих, всі починають вручати вам квіти, які також збирають координатори, ви фотографуєте, гості підходять до фуршетного столу. Далі наше завдання швидко прибрати весь декор виїзної церемонії. Буває що квіткові композиції, стільці потрібно швиденько перенести в зал (економія вашого бюджету), це теж завдання агентства.

Ми прибираємо декор виїзної церемонії, територія звільняється і в цей час підключається провідний вашого весілля, який запрошує всіх гостей зайняти свої місця в банкетному залі і підготуватися до зустрічі нової сім’ї.

Сподіваюся, стаття допомогла вам отримати уявлення про виїзної церемонії. Ще раз повторюся, виїзна церемонія шлюбу це сама тендітна частина вашого весілля, і до її організації ми підходимо дуже ретельно, адже момент оголошення вас чоловіком і дружиною повинен пройти просто ідеально як в найкрасивіших фільмах про кохання.

Нехай ваше весілля стане самої чарівної, я щиро вам цього бажаю!